Testujemy kosmetyki: Wygładzające serum z kwasem migdałowym 5%, Delia

Z przebarwieniami borykam się od lat, ale w czasie ciąży zrobiły się jeszcze bardziej intensywne. Dlatego – w ramach interwencji – postanowiłam zastosować nieco mocniejsze kosmetyki, szczególnie że w ostatnich miesiącach skóra zrobiła się sucha i używałam właściwie tylko produktów nawilżających. Wizyta w outlecie z kosmetykami skończyła się zakupem wygładzającego serum z kwasem migdałowym, do twarzy, szyi i dekoltu. Oszałamiająca cena ze kosmetyk (9zł za 10 ml) nie pozwalała się długo zastanawiać, teraz, po niemal miesiącu testowania (i zużyciu opakowania), postanowiłam podzielić się z Wami uwagami. 

Zgodnie z obietnicą producenta kosmetyk ma zapewniać „złuszczanie i wygładzanie w jednym kroku’. Serum, dzięki obecności kwasu migdałowego, będącego skutecznym eksfoliantem, wygładzać ma poprawiać wygląd skóry i – co było szczególnie dla mnie ważne – rozjaśniać drobne przebarwienia. Ponadto serum zapewnia: nawilżenie, redukcję drobnych zmarszczek, zwężenie porów. 

Mała buteleczka o nieco aptecznym wyglądzie jak widzicie obiecuje całkiem sporo. Kosmetyk jest ponoć odpowiedni dla każdego typu cery 25+, także dla cery tłustej i trądzikowej. Informacja na opakowaniu mówi o codziennym stosowaniu przez dwa tygodnie, mnie jednak buteleczka starczyła na trzy i tyle czasu kontynuowałam kurację. 



Kosmetyk stosowałam raz dziennie, wieczorem. Wygodny aplikator pozwala nabrać lekko oleistą substancję, która jednak doskonale się wchłania i nie pozostawia śladów na twarzy. Naniesienie serum łączyłam z krótkim masażem twarzy (nie stosowałam serum na dekolt). 


Czy były efekty? 


Mimo iż nie było spektakularnych efektów jeśli chodzi o przebarwienia, to jednak minimalnie zostały one rozjaśnione. Ponadto rzeczywiście serum znacznie zwęziło pory, rozjaśniło, rozpromieniło skórę. Efektów usunięcia drobnych zmarszczek brak. Czy kupię ponownie? 

Za 9 zł nie spodziewałam się wielu efektów, byłam zatem pozytywnie zaskoczona, bowiem moja skóra zdecydowanie zyskała blasku, poprawiła się też jej kondycja, lekko wyrównał koloryt. Za kilka tygodni znów z chęcią wrócę do tego kosmetyku, zamierzam wypróbować również inne kosmetyki z serii. 


Komentarze