Testujemy słodycze: Wafle Familijne gofrowe z kremem o smaku karmelowym, "Jutrzenka"

O waflach Familijnych z Jutrzenki pisałam już kilka razy, bowiem należą do moich ulubionych i systematycznie testuję nowe smaki, powracając do tych ulubionych. Były już zatem te o smaku kakaowym (TU), cytrynowym (TU), śmietankowym i kakaowo-śmietankowym (TU). Tym razem sięgnęłam po ich gofrową wersję, która sprawiła, że uniosłam się lekka jak piórko. Niezwykle delikatne, cieniutkie wafle z pysznym kremem o karmelowym smaku podbiły moje serce i z pewnością nie raz jeszcze po nie sięgnę. Czym mnie ujęły? 

Wafle Familijne gofrowe z kremem o smaku karmelowym – zakupione w stokrotce w promocyjnej cenie – za 2,99 zł (za 149 g). 


Już samo opakowanie zwraca uwagę nie tylko mieniąc się w świetle lamp, ale też niezwykle sugestywnym zdjęciem wafelka zachęcając do zanurzenia w nim zębów. Po otwarciu opakowania czujemy delikatny smak karmelu, zaś naszym oczom ukazują cię cieniutkie wafelki o kakaowej barwie, z dość wyraźną kratką oraz kremem o karmelowej jak smak barwie. 





Już pierwszy kęs wafelka zachwyca, bowiem do charakterystycznego chrupnięcia dochodzi jego subtelność. Wafelki są doskonale wypieczone, zachowują idealną równowagę jeśli chodzi o smak kakaowy, idealnie komponują się z nadzieniem, przełamując jego słodycz. Samo nadzienie jest idealnie kremowe, zwarte, ale nie grudkowate. Całość smakuje wyśmienicie, a po zjedzeniu wafelka w ustach czujemy wyłącznie karmelowo-kakaowy posmak, który zachęca do powtórzenia doznania!

Skład: 


Wartości odżywcze:


Komentarze